Το νέο χαρακτηριστικό που δοκιμάζει θα καταστήσει όλες τις αναρτήσεις shoppable
Σύμφωνα με έκθεση της Morning Consult, περίπου το 57% των Gen Zers επιθυμεί να γίνει influencer. Την ίδια στιγμή, το 40% των ενηλίκων εμφανίζεται θετικό σε μία νέα καριέρα. Το TikTok το γνωρίζει αυτό και φροντίζει για όλους μας. Τι κάνει; Δοκιμάζει ένα νέο χαρακτηριστικό που στοχεύει να πουλήσει αγαθά αξίας 17,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων μόνο για φέτος στις ΗΠΑ.
Διαβάστε περισσότερα στο Ratpack.gr
πηγη/www.newsbomb.gr